اول ماني
خريد و فروش پرفكت ماني

پرفكت ماني رايگان

به دست آوردن پرفكت ماني رايگان كاري بسيار ساده و در عين حال زمانبر نيز مي باشد. پرفكت ماني يك سيستم پرداخت الكترونيكي است كه  از نظر عمليات مي توان گفت به ليبرتي رزرو Liberty Reserve و پكونيكس Pecunix بسيار شبيه است اما پرفكت ماني خدمات ‌بيشتري را به مشتريان خود ارائه مي‌دهد.

پيدايش پرفكت ماني به سال ۲۰۰۷ برمي‌گردد، اين شركت در كشور پاناما ثبت شده اما دفتر مركزي آن در شهر زوريخ و در كشور سوئيس واقع شده است. اين نكته را به ياد داشته باشيد كه روش رسمي و درست براي تهيه پرفكت ماني، خريد آن است اما با توجه به نياز بسيار زياد كاربرانف اين مقاله تهيه شده است.

لازم است بدانيد كه پرفكت ماني يكي از شبكه هاي پرداخت آنلاين است كه مي توان از آن براي انتقال ارز به خارج از كشور و پرداخت ارز در سايت هاي مختلف استفاده كرد. اين ارز با ارزهاي رسمي و رايج كشورهاي مختلف مانند دلار و يورو مشابه نبوده و تنها به صورت الكترونيكي و ديجيتالي قابل استفاده است. به همين دليل است كه اين ارز را در كنار ساير ارزهاي رمزنگاري شده مانند بيت كوين به عنوان يك ارز ديجيتال در نظر گرفته مي شود.

اين شركت كه از سال ۲۰۰۷ تا به امروز فعاليت خود را شهر پاناما آغاز كرده است به عنوان يكي از روش هاي پرداخت آنلاين كه بسيار محبوب است در ميان ايرانيان شناخته شده است زيرا برخلاف پي پال و مشابه با وبماني كشور ايران را تحريم نكرده است. لازم است بدانيد كه شما براي استفاده از مزاياي اين كيف پول الكترونيكي با مشكل خاصي رو به رو نمي باشيد زيرا به راحتي مي توانيد وارد سايت https://www.avvalmoney.com/ شده و افتتاح حساب پرفكت ماني را انجام دهيد!

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۲۱:۱۷ ] [ avvalmoney ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی